Pagina's

maandag 21 juli 2014

Swatch: Essence colour & go 109 off to miami!


Vandaag ga ik jullie de swatches van dit supermooie zomerse lakje van Essence laten zien! Essence is de laatste tijd bij mij iniedergeval goed in de smaak gevallen wat betreft lakjes, ben benieuwd!



De verpakking(?) van dit lakje is lekker simpel zoals alle lakjes. Een pluspunt van de Essence lakjes vind ik de grote brede kwast. Zo kan ik bijna in een veeg heel mijn nagel lakken.



En jahoor, weer een favoriet erbij. Dit lakje dekt (zoals gewoonlijk) prachtig in 2 laagjes. De kleur is iets tussen roze en oranje in, heel leuk voor op vakantie. Ik zie mezelf al helemaal met deze kleur aan het strand liggen.

Dit lakje van Essence 109 off to miami! is zeker een aanrader net alle andere lakjes. Een simpel buget lakje nodig, Essence!

Essence colour & go nailpolish, €1.69 - te koop bij Kruitvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten