Pagina's

zondag 12 januari 2014

Make-up opbergen

Voordat je je beautystuff kan aanschaffen, moet je natuurlijk ook iets hebben om het in op te bergen! Vandaag laat ik jullie wat handige make-up opberg tips zien. Het is immers nog het begin van het jaar, wat goede voornemens om nog wat op te ruimen anders?
1. Opberger 6 stuks van Hema - € 11,00

1. Deze handige opbergbakjes van de Hema. Deze zijn net te koop, ik heb ze zelf gisteren ook gekocht. Mooi doorzichtig hard plastic, 6 losse bakjes. Handig voor in laatjes maar ook zo en ze zijn op stapelbaar, ook in roze verkrijgbaar en kost €9.95.



2. Opberg systemen van de Xenos. (foto's Beautygloss.nl) De eerste is een handig uit klapbaar systeem met een spiegel erin, deze kost €3,99. De 2de zijn twee laatjes waar ook nog een handig antislip matje in ligt, 2 lades kosten €6,99 ook verkrijgbaar met vier lades, deze kost €12,99.
 

3. Ladesystemen van de Xenos. Deze heb ik zelf ook maar dan in het rood. 2x lades. Ook verkopen ze handig mandjes die erin passen. Volgens mij zijn ze zelfs in nog meer afmetingen verkrijgbaar, prijzen staan er al bij, de mandjes kosten volgens mij van €0.50 tot iets van €0.99 (dit weet ik niet zeker) Maar de bakjes van de Hema passen er ook in!
Dit zijn mijn handigste opbergtips voor make-up ze hebben ook grote kasten bij de Ikea, dit heb je gewoon pas echt nodig als je heel veel make-up hebt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten