Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Eindelijk vakantie: wat te doen?


Als je nog op school zit, heb je als het goed is deze week of volgende week 2 weken vakantie. Iets waar ik zelf altijd lang naar verlang. Nu is het eindelijk zover, maar je gaat je vervelen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Vandaag geef ik je wat tips om te doen in je vakantie!

1. Ga 's avonds iets doen met vrienden of vriendinnen
Je hebt een saaie dag achter de rug, dan 's avonds een bankhangavondje is ook al zo saai. Stuur even een appje naar je vriendinnen of vrienden en ga lekker ergens chillen! Dit kan natuurlijk ook met jongens en ga dan een keer helemaal los met lekkere drankies, alsof het 2 weken lang weekend is! 
Met je vriendinnen alleen is natuurlijk ook gezellig. Samen goede tijden kijken is toch net wat leuker dan met je vader, kun je ook nog eens wat lachen!

2. Ga naar de stad
Als het aan mij ligt: vakantie, tijd om te shoppen! Ga lekker een dagje shoppen met je moeder en je zus of met vriendinnen, net waar jij zin in hebt. Ik vind naar de stad gaan altijd nodig, veel uitgeven is niet nodig, als je maar lol hebt gehad.
Aanraders wat betreft steden vind ik Eindhoven, Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Breda. Als je schoenen nodig hebt is Den Bosch ook een goede, daar hebben ze heel veel schoenenwinkels.


3. Doe actief en gezond
Het is vakantie en je hebt meer tijd. Loop bijvoorbeeld iedere dag een rondje en maak daarna een lekkere gezonde smoothie. Of zit je op een bepaalde sport, bijvoorbeeld tennis ga dan eens lekker een middag een wedstrijd tegen elkaar tennissen. Je leert er vaak veel van. 
Ook kun je natuurlijk een leuk zwembad in de buurt opzoeken en gezellig gaan zwemmen met bijvoorbeeld vriendinnen! Heel actief en gezellig.

4. Luieren mag natuurlijk ook
Leuke dingen doen is super, maar een dagje rust is ook heerlijk. Zeker als je het druk hebt met school buiten de vakantieweken doe gewoon eens lekker een dag niks, of een avond. Gewoon een beetje tv kijken of mijn favoriete bezigheid: beautyblogs lezen en filmpjes kijken op youtube! 

5. De NS spoordeelwinkel
Als ik zelf een dagje weg ga, ga ik het liefst met de trein weg. Ik kan vaak veel inspiratie opdoen uit de NS spoordeelwinkel. Vaak superleuke uitjes en voordelig!

Dit waren mijn beste tips voor wat je kunt doen in je vakantie. Er zijn natuurlijk nog veel meer leuke dingen om te doen. Maar alvast een fijne vakantie allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten