Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Essence all in one CC cream


Vandaag een review over de Essence all in one CC cream. Eerst was de BB cream helemaal een rage, toen kon ook Essence niet achterblijven. Nu hetzelfde met de CC cream, heeft Essence er ook een aan het assortiment toegevoegd. Ik ben superbeniewd, dit is mijn eerste CC cream die ik test!


Aller eerst de verpakking. Deze is lekker basic. Eigenlijk is deze verpakking precies hetzelfde als die van de BB cream alleen heeft deze een paarse lettertype en de BB cream had een roze lettertype.
De CC cream belooft al je onregelmatigheden te camoufleren en je een perfecte huid te geven. Ook heeft de CC cream, net als de BB cream, SPF 30, ook dit is zeker een pluspunt.


De CC cream is een tube. Deze kan wel gauw vies worden, dat is een klein minpuntje. Als je goed oplet en niet zomaar in de tube knijpt houd je het aardig schoon. Ook is het gat een beetje groot dus een knijpje is genoeg. De CC cream kan 12 maanden open blijven en er zit 30 ml in de tube. Er is maar 1 kleur van deze CC cream verkijgbaar, natural, ik ben bang dat deze voor mij iets te donker is.


Zoals je al ziet is de foundation vrij donker voor mijn huid. Nu testen op mijn gezicht, hij dekt echt super! De CC cream maakt waar wat wordt belooft. Ik baal zo dat hij net te donker is. Ik denk dat hij me in de zomer wel zou kleuren als ik een beetje verkleurd ben.


Mijn eindconclusie over de Essence all in one CC cream is super positief! Heb je een ietsjes donkerdere huid ga deze dan zeker halen! Ik hoop dat Essence nog lichtere kleuren aan het assortiment toevoegd.

Essence all in one CC cream, €3.99 - te koop bij Kruitvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten