Pagina's

dinsdag 1 april 2014

Followers/unfollowers Maart 2014


Vandaag mijn allereerste followers/unfollowers artikel van deze maand! Deze maand heb ik niet zoveel reviews online gezet, 4 artikelen. Te beginnen met de NYC chubby sticks!
Dit zijn echt top producten, dit kon je al lezen in de review. De roze kleur heb ik deze maand veel gedragen en is dus een follower! De nude-kleur is mij toch net iets té nude, dit is een unfollower.


Een supermooi product wat je in deze review al kon lezen. De MAC Viva Glam Rihanna lipglass is echt supermooi en een grote follower!


Het Essence all about nude eyeshadow paletje waar je al een review over hebt kunnen lezen. Dit product is zeker weten mijn grootste follower van deze maand. Het is een van mijn favoriete Essence producten. Het paletje heeft zelfs een plekje in mijn every day stash weten te bemachtigen.


De Primark nail polish, lees de review hier. Ik heb alleen het zalmroze lakje deze maand nog gedragen. Dit is dus een follower en de andere 3 zijn unfollowers. Maar dit zijn zeker geen slechte lakjes!

Dit waren mijn followers en unfollowers van deze maand! Ik hoop dat jullie dit een leuke rubriek vinden waar je in kunt zien of ik het product nu echt ook wel gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten