Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Nieuwe rubriek op Beautfashionperfection: followers/unfollowers

Wegens een ongeval in mijn familie zijn er de afgelopen week geen artikelen online gekomen. Wel ben ik op het idee van een nieuwe rubriek gekomen: followers/unfollowers.
Ik heb wel eens ooit een favorieten artikel online geplaatst, maar ik vind dit altijd zo saai. Bijna iedere beautyblogger heeft iets van favorieten of like en dislikes. Dus wilde ik iets met hetzelfde idee maar met een andere naam en een wat andere indeling. Het is geworden followers/unfollowers. Ik zal hier de producten laten zien waar ik die maand een review over heb geplaatst. En dan; blijven deze mij achtervolgen, gebruik ik ze vaak (followers) of laat ik ze liggen? (unfollowers) Ik zal dit niet alleen doen van de producten die review maar ook van producten die ik misschien niet eens review-waardig vind of waar ik juist nog steeds heel positief over ben.
Ik maak hier een apart label voor wat ik wel gewoon favorieten noem. Dit omdat nieuwe lezers het dan ook snappen. Stel ik zou een label maken followers/unfollowers denk ik dat er veel lezers zijn die dit niet meteen zullen begrijpen.
Ik vond dit zelf wel een leuke rubriek naam en er zal iedere begin van de maand een followers/unfollowers artikel online komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten