Pagina's

vrijdag 4 april 2014

Swatch: Essence colour & go 114 fame fatal


Ik was nog opzoek naar een goede budget rode lak. En deze heb ik gevonden bij de Kruitvat voor slechts €1.69. Het was 2 lakjes voor 3 euro dus nam ik nog een leuk beachy kleurtje mee, hiervan komt ook nog een swatch online! Lees vandaag mijn review over deze Essence colour & go 114 fame fatal nagllak.


Een makkelijk breed kwastje zo als altijd bij de lakjes van Essence. Met deze kwastjes is in een veeg heel je nagel gelakt. Ik vind de flesjes van Essence nooit zo mooi, maar het gaat natuurlijk om de inhoud.



De bovenste swatch foto is een beetje wazig maar de kleur is precies zoals op de onderste foto. Dit lakje dekt supergoed voor een budget lakje. Ik heb hier 2 laagjes gebruikt en je hebt een mooie rode lak op met een oranje ondertoon die ook nog een vrij snel opdroogt.

Dit lakje van Essence 114 fame fatal is zeker een aanrader. De verdere lakjes die ik van Essence heb dekken ook allemaal goed. Ik zeg kopen de lakjes van Essene!

Essence colour & go nail polish, €1.69 - te koop bij Kruitvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten