Pagina's

zondag 16 maart 2014

New shoes: Blink sneakers

Ik heb weer een nieuw paar schoenen gekocht, yay! Aangezien new stuff artikelen altijd goed in de smaak vallen leek het mij welk leuk om van deze sneakers ook een artikel te maken. Kijk even uitgebreid mee naar de foto's!




Ik vind ze zelf echt helemaal geweldig :) Ze hebben een vrij dikke zool en ze lopen echt heerlijk. De veters zijn een soort lint en wel zijn ze superlang, het liefst zou ik ze strikken maar dan krijg ik echt zo'n mega lus! Weet iemand of ik deze korter kan maken of moet ik ze niet strikken? De schoenen zijn trouwens meer de kleur van de bovenste foto. Ik kocht deze sneakers bij een plaatselijk winkeltje in het dorp waar ze nog net een maat 36 hadden. Deze sneaker is dus van het merk Blink en kost €59.95 deze sneakers kun je vast nog wel ergens vinden op internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten