Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Mijn favoriete muziek van dit moment #2

Het is weer tijd voor mijn 3  maandelijkse favoriete muziek van dit moment update! Dit vind ik heerlijk om met jullie te delen :)

Mijn favo songs van deze periode:
1. Avicii - Hey Brother


Dit is echt een nummer waar ik gewoon bijna altijd vrolijk van wordt als ik het hoor. Het liedje heeft echt een heerlijk ritme :)


2. Maitre Gims - J'me tire


Vorige keer stond Formidable erbij, dit keer j'me tire. Ik franse liedjes echt steeds leuker te vinden en ze worden ook echt steeds bekender.

3. U2 - Ordinary love


Dit vind ik echt een supermooi liedje van U2. Ook lekker vrolijk en heeft een heerlijk ritme.

Liedjes die ik blijf luisteren:

1. Lyon en Billy - Voorbij


Tja, wat zal ik er eens over zeggen. Dit liedje kan ik eigenlijk precies dezelfde beschrijving onderzetten als bij fata met geile donder. Voor dit liedje hoef je echt geen liefdesverdriet te hebben om dit mooi te vinden. Ook dit liedje is niet zo bekend, maar vaak zijn deze liedjes het allermooist.

2. Rihanna & Eminem - The monster


Vorige keer dacht ik al dit deze bij mijn liedjes kom te staan die ik vaker luister en het is nu ook zo. Natuurlijk ik als groot fan van Rihanna blijf ik ook dit liedje een van haar mooiste vinden!

Over 3 maanden (in juni dus) komt er weer een update van mijn favoriete muziek van dit moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten