Pagina's

donderdag 13 maart 2014

Too much information (TMI) tag


Laatst kwam ik deze tag tegen op www.veracamilla.nl. Eerst dacht ik dat deze heel veel zou lijken op de Let's get personal tag maar dat is helemaal niet zo. Mij leek het dus ook wel leuk om deze tag te doen. Het leek me trouwens wel leuk om er even gewoon een foto bij te doen, deze foto komt gewoon van google dus ik ben het niet, haha.
1. Wat draag je?
Een joggingsbroek van Only, een trui van de H&M en lekkere thuissokken van de Primark.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Niet echt eigenlijk, ik heb zo af en toe wel wat ups en downs maar geen echte break-up.

4. Hoe lang ben je?
1.68 
meter

5. Hoeveel weeg je?
Eigenlijk weet ik dit niet precies, volgensmij iets van 55 kg.

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nee, nouja als oorbellen mee tellen dan wel, ik heb dus wel gaatjes maar ik draag eigenlijk bijna nooit oorbellen.

8. OTP?
Wat is dat? Nouja, ik heb het even gegoogled (is dit wel een voltooid deelwoord, haha!) en ik vind allerlei verschillende dingen, ik heb dus geen idee wat het is.

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Pff, lastige vraag. Op homoseksueel gebied zijn het zeker Lucas en Menno uit GTST. Op hetro gebied dan denk ik eigenlijk Nina en Vincent uit GTST, ik weet het dit is geen stel, maar dit komt nog wel is mijn vermoeden zo!


10. Wat is je favoriete serie?
GTST en Dani Lowinski.

11. Wat is je favoriete band?
Queen.

12. Wat mis je?
De basisschool, man wat was het daar geweldig.

13. Wat is je favoriete liedje?
This is what it feels like - Armin van Buuren feat Trevor Guthrie.

14. Hoe oud ben je?
17.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Kreeft.


16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Kwaliteit; romatisch. Eigenschap; lief.

17. Wat is je favoriete quote?
Die make-up quote van Lady Gaga die ik gisteren op Instagram postte.

18. Wat is je favoriete acteur?
Zac Efron.

19. Wat is je favoriete kleur?
Roze.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Harde muziek.


21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Even naar mijn eigen kamer, muziek luisteren in bed ofzo.


22. Hoe lang douche je?
Als ik mijn haar was ongeveer 20 minuten als ik ze niet was denk ik iets van 5-10 minuten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Halfuurtje.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee.


25. Wat is een turn-on?
Een mooie glimlach.

26. Wat vind je een afknapper?
Als iemand stinkt.


27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb geen YouTube kanaal, haha.


28. Heb je angsten?
Ja, wie niet?


29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Zo'n jaar geleden is mijn hond ingeslapen, dat was mijn laatste keer denk ik.


30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Ik heb echt geen idee.


31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Heb ik niet. 


32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Beauty van www.misslipgloss.nl


33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Dani Lowinski.


34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Op Whatsapp in de klassengroepsapp, in het echt mijn moeder.


35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
De klassengroepapp daar zitten mijn klasgenoten in.


36. Wat is je favoriete eten?
Vis! Vooral zalm uit de oven, heeerlijk.


37. Waar wil je nog graag naar toe?
New York, daar moet je een keer geweest zijn vind ik.


38. De laatste plaats waar je was?
Rotterdam.


39. Heb je een crush?
Twijfel gevalletje.


40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vorige week dinsdag.


41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dit weet ik echt niet meer.


42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zure matten en zoute rijen.


43. Welke instrumenten speel je?
Keyboard.


44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik draag niet veel sieraden maar dan denk ik mijn Josh armband.


45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Joggen en tennissen
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
This is what it feels like.


47. Wat is je favoriete openingszin?
Geen, gewoon lekker stug 'hee' zeggen.


48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee.


49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Zaterdag.


50. Wie geef je de tag door?
Mensen die misschien ook en blog hebben of het gewoon leuk vinden om deze tag in te vullen!


Dit was mijn too much information tag, jullie zijn volgensmij een stuk wijzer geworden over mijn leventje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten