Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

MAC Viva Glam Rihanna lipglass


Eindelijk! Ik heb een product van de Rihanna lijn van MAC. Misschien hadden jullie mijn foto op Instagram ook al gezien. Ja, ook ik als budgetbeautyblogger koop wel eens heeeel af en toe een product van MAC. Het is dat ik een grote fan van Rihanna ben. Ik had eerder geen product te pakken kunnen krijgen wat ik heel graag wilde, maar nu wel!



De verpakking vind ik supermooi. Wel basic, maar toch met een mooie, matte, rode dop en natuurlijk de handtekening van Rihanna! Het schijnt trouwens dat deze lipglass en de lipstick versie hiervan het hele jaar te koop zijn, hebben jullie even geluk. Ik besloot trouwens om voor de lipglass te gaan om dat ik dat toch iets sneller draag dan een lipstick. Het kwastje is gewoon zoals ieder lipgloss kwastje. Een fijne applicator waarmee je makkelijk, in dit geval, je lipglass aanbrengt.




Mehh, mijn swatch is wazig uitgevallen, ik was nog blij dat ik hem er helder op had kunnen krijgen, maar nee dus. De foto op mijn lippen vind ik dit keer best netjes, je ziet de echte kleur zoals hij in het echt is. Het gaat trouwens steeds beter met mijn foto's al zeg ik het zelf :). Wauw, wat geeft het product pigment af en een supermooie glitter. Dit is zeker een prachtige rode lipglass. 

Dit product is ook mooi te dragen of een gewone budget lipstick, bijvoorbeeld met Essence longlasting lipstick all you need is Red. Als je qua make-up niet zo budget bent is dit zeker een aanrader. Ook als je een groot fan van Rihanna bent.

MAC Viva glam Rihanna lipglass, €17.50 - te koop op http://www.maccosmetics.com/ en bij de mac counters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten