Pagina's

dinsdag 4 maart 2014

Essence all about nude eyeshadow paletje


Vandaag een review over de Essence all about nude eyeshadow. Nude is op dit moment echt in trend in de make-up wereld. Ik heb er al veel goede reviews over gelezen dus ik ben benieuwd!


De verpakking is eigenlijk hetzelfde als de Sun club en Night club paletjes. Gewoon mooi basic, helemaal niets verkeerd, mooi hard plastic waardoor je goed de 6 kleuren ziet.



Het doosje bevat dus 6 kleuren, 2 highlighters, 4 glanzende donkerde kleuren. Zoals je ziet ziet er geen helemaal matte kleur in, i like it!


De swatches zijn eerst het bovenste rijtje van links naar recht, dan het onderste rijtje van links naar rechts. Voor de laatste 2 kleuren geven lekker veel pigment af, mijn 2 favoriete uit het doosje, ook de highlighters zijn prachtig.

Dit Essence all about nude eyeshadow paletje is zeker een aanrader! Ik vind hier veel leukere kleuren in zitten dan bijvoorbeeld het Catrice all about nude eyeshadow paletje, daar zitten alleen bruin tinten in. Dit paletje is wel mooi nude, maar er zit eigenlijk geen bruin tint in. Twijfelde je nog tussen het Essence of Catrice paletje? Ik zeg kies Essence.

Essence all about nude eyeshadow paletje, €3.59 - te koop bij Kruitvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten