Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Twee nieuwe basissen erbij op beautfashionperfection

Ik schreef, nog niet heel lang geleden, een artikel dat ik meer ging bloggen over de basis van fashion en beauty. Toen bedacht ik me ineens dat in die beauty en fashion basis nog meer zit; haar basis en verzorging basis! Met de basissen wil ik jullie makkelijke digen uitleggen over wat nu eigenlijk mousse is? Of hoe gebruik je het? Wanneer gebruik je het? Ik weet zeker dat er veel dingen zijn daarover die jullie niet weten. Bij verzorging heb je dan bijvoorbeeld; wat is dagcrème? Waarom gebruik je het? Enzovoort.

Ik weet daar zelf natuurlijk ook niet alles over maar ik zal zoveel mogelijk van mijn eigen kennis er proberen in te verwerken. En natuurlijk is google ook altijd handig. Nu denken jullie zeker, ja wij kunnen zelf toch ook op google kijken? Ja, dat klopt. Maar ik haal misschien wel informatie en foto's van 10 verschillende sites, hierbij kan ik ook nog foto's van mezelf gebruiken. Het lijkt mij dus veel handiger als jullie toch alles in een keer kunnen lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten