Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Essence blush up! ombre blush 10 Heat Wave


Vandaag een review over de Essence blush up! blush. Er zijn 2 nieuwe blushes aan het vaste assortiment toegevoegd, wel alleen in het 2de schap. De blushes zagen er op het eerste oog mooi uit dus nam ik er eentje mee. Lees snel verder voor de review!


Allereerst de verpakking. Deze is lekker basic. Mooi doorzichtig hard plastic waardoor je goed de blush zelf al kan zien, de verpakking vind ik al een pluspunt! De blush is in 2 kleuren verkrijgbaar; 10 Heat Wave en 20 Pinky Flow. Deze blush kan 12 maanden open blijven.


Ah kijk dan hoe gaaf! Deze blush doet me echt denken aan de zomer met die lekkere felle kleurtjes.


oranje - samen - roze

Dit is echt met een laagje gewachst en dan geeft het al een best felle kleur af voor op je wangen. De blush doet zeker zijn werk en is dus ook zeker zijn geld. De blush is wel een beetje poederig, dit kan voor een beetje fall out zorgen. Ach, als je een beetje op let komt dat allemaal wel goed. 


Essence blush up! is zeker een aanrader. Eigenlijk koop je dus voor een budget prijs, drie blushes in een. De blush kan wel ietsjes aan de felle kant zijn. Zeker voor de zomer is dit top blush, ik krijg er helemaal een summer feeling van. De tinten zijn supermooi bij elkaar gekozen en 20 Pinky Flow lijkt me ook prachtig. Kortom dit product is weer een topper van Essence erbij!

Essence blush up! blush, €3.59 - te koop bij Kruitvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten