Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Mijn favoriete muziek van dit moment #1

Ik vind het leuk om met jullie te delen wat op dit moment mijn favoriete muziek is en ook liedjes die ik altijd blijf luisteren, mijn favoriete songs dus! Hier zal elke 3 maanden een update van komen.

Mijn favo songs deze periode. (en wie weet voor langer)
1. Pharrell Williams - Happy
Dit vind ik echt een liedje waar je altijd vrolijk van wordt, eigenlijk ook wel logisch want het heet niet voor niets happy.

2. Pitbull & Kesha - Timber
Heeeerlijk nummer op lekker op los te gaan en helemaal uit je dak te gaan!

3. Rihanna & Eminem - The monster
Gewoon een top nummer! Ik denk dat deze zeker bij mijn liedjes die ik altijd luister blijf staan, ik ben namelijk zoiezo al een groot Rihanna fan!

4. Stormae - Formidable
Ook een geweldig liedje, supermooi. Zelf vind ik Stormae van zichzelf ook al helemaal leuk hoe hij in het zingen op gaat vind ik geweldig om te zien.

Liedjes die ik blijf luisteren:

1. FATA - Geile donder
Geweldig. Gewoon in een woord echt helemaal geweldig.  Normaal houd ik hier helemaal niet zo van, van dit soort liedjes maar dit vind ik echt geweldig! Het is niet zo'n bekend liedje en ik weet eigenlijk ook helemaal niet waar ik het liedje van ken. Maar ik vind het top.

2. Rihanna - Daimonds

Van mijn favoriete artiest zit er natuurlijk ook een bij, Daimonds, nog niet zo oud maar nog steeds supermooi als het aan mij ligt.

Dit zijn mijn favoriete liedjes van het moment en liedjes die ik nog steeds luister. Over 3 maanden komt er weer een update.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten