Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Beauty basis, blush

Wiehh eindelijk, het eerste bericht over de echte basis van beauty staat online en het gaat over blush! Een van mijn favoriete make-upproducten. Maar wat is blush? Dit is nu een blush, het wordt ook wel blusher genoemd.

Dit is een poederblush, je hebt verschillende soorten blush, poederblush, cream blush, blush tint en een blushstick. Ook heb je verschillende finishes, mat, met lichte shimmers en heftige glitter.Wat is nu het beste? Daar is niet echt een antwoord op, dit is net wat je het fijnste in gebruik vind en wat bij jou het beste blijft zitten. Over de finish is meestal een subtiel shimmertje wel heel mooi, maar let op dat het niet te wordt .Eigenlijk zijn al deze soorten blush makkelijk bij de drogist verkrijgbaar.
Waar en hoe breng je blush aan? Dit is natuurlijk ook heel handig om te weten, waar breng je blush nu aan? Daarvoor moet je dit plaatje eens goed bekijken.


Kijk goed naar de vorm van je gezicht en op basis hiervan kun je een beetje zien waar en in wat voor vorm je je blush moet aanbrengen. Blush breng je aan op de appeltjes van je wangen, deze zie je goed als je lacht. Daarom glimlach ik ook altijd even als ik blush aanbreng.
Voor het aanbrengen van poederblush heb je een kwast nodig. Het liefst een niet te dikke, schuin afgesneden kwast. Die van Essence is echt een superkwast, verliest geen haren en kost maar tussen de 2 en 3 euro.

 Dit is hem, staat ook nog eens leuk in je stash dat roze. Ik snap trouwens ook niet hoe ik die grote afstanden tussen tekst en afbeeldingen krijg, dit krijg ik niet weggehaald, achja, het gaat immers om de inhoud.
Welke kleur past bij mij?
Dit is altijd vrij lastig, maar dit is wel ongeveer wat goed bij jou huidskleur staat.
  • Blanke/lichte huid: heel veel kleuren staan jou goed, maar vooral roze tinten.
  • Getinte huid: peach blushes staan jou goed, het geeft je heldere look. Roze kleurt je vast ook heel mooi.
  • Donkere huid: vrij harde blushes kunnen jou goed staan, diepere kleuren. Kleuren zoals donkerroze of een rood tint.
Dit is mijn beauty basis uitleg over blush. Zoals je ziet werk ik met een paar hoofdvragen die ik bij ieder basis artikel zal stellen. In een volgend artikel laat ik jullie nog een review van een mooie blush zien!
Hoe vinden jullie mijn beauty basis uitleg?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten