Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

Hema blusher 05 review

Eerst de beauty basis van blush en vandaag ga ik jullie een review laten zien van een supermooie budget Hema blush! Lees snel verder.


Meestal ben ik niet zo van de Hema make-up. Het is nog niet eens zo budget en het trekt met niet zo aan. Als ik voor bij loop kijk ik wel eventjes en toch zag ik producten die uit het assortiment verdwijnen met extra korting. Daar lag deze mooie blush tussen, volgensmij is dit nog een artikel van de feestdagen collectie, maar er is nog wel eens kans dat bij jou Hema in de buurt nog in de winkel ligt. De blush is verkrijgbaar in 2 kleuren, ik heb kleur 05.
De verpakking is simpel. Wat is de deksel rond wat ik altijd wat minder handig vind, zo kan je blushes minder makkelijk op stapelen in je stash. De blush kan 18 maanden open blijven en weegt 9 gram.

Wauw, wat een supermooi patroontje, er zitten roosjes in verwerkt, superleuk Hema! De blush heeft een mooie roze kleur en is afgewerkt met een goud glitterige finish. Hopen dat dit gen overspray is.
Edit: Ik heb geen swatch, deze kleur was echt niet duidelijk genoeg zichtbaar voor een swatch.
Nu testen maar, zoals ik schreef was de kleur niet duidelijk genoeg voor een swatch, maar Hema dit is echt een top kleurtje. Super mooi roze met een subtiele glitter. En kijk hoe de blush er nog uit ziet na gebruik.


Dit is toch super voor een budget blush! Na gebruik zijn de goude glitters niet weg, dit is echt een pluspunt. En tuurlijk zullen deze naar meer gebruik wel vervagen, net als het patroontje maar dat is nou eenmaal zo, de kleur blijft top.
Eind conclusie, een supermooie blush. Ik hoop voor jullie als je nog een mooie roze blush zoekt deze nog bij de Hema verkijgbaar is.
Hema blusher, €4,00 - te koop bij Hema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten