Pagina's

zaterdag 7 februari 2015

Mijn ultimate beautytips door de jaren heen

Dit artikel staat al superlang als concept omdat ik deze tips door de maanden heen ergens heb gelezen of heb gehoort. Telkens als ik een goed tip las of hoorde zette ik die tip hierbij. En nu vind ik het eindelijk genoeg tips om te publiceren:
  • Olijfolie in je haar. Deze tip heb ik van mijn oma, mensen die vroeger met olie werkten hadden altijd zo'n mooi glanzend haar omdat ze hun handen met olie door hun haar vreven. Dit werkt echt, wees wel subtiel met de olie, het kan al gauw voor vettig haar zorgen.
  • Gebruik 's ochtends of als je uit de douche komt een deodorantroller en overdag een keer een spuitfles deodorant. Iedereen denkt te weten hoe hij of zij deodorant gebruikt, ik denk dat veel mensen dit nog niet wisten. Ik heb dit ooit gehoord  op een Mylène party en ik ben het toen gaan doen en ik zeg je, het werkt super! 
  • Knip je nagels nooit, vijl ze alleen bij. Als je je nagels knipt worden ze slap.
  • Wil je BB cream? Meng je foundation en dagcrème eens! Dit zorgt in principe voor hetzelfde effect als wat een BB cream probeert te geven.
  • Wil je een felle lipstick dragen? Breng deze eerst gewoon netjes aan op je lippen. Het trucje is dat je je vinger in je mond steekt (gewoon een stukje) en dan doe je je lippen als het ware om je vinger heen en trek je je vinger weer uit je mond. Je zult zien dat er dan wat lipstick op je vinger zit. Er is een grote kans dat dit ander op je tanden was gekomen, uhm liever niet nee!
  • Tandapasta gebruiken op kleinere puisten. Dit zorgt ervoor dat je puisten uitdrogen, wel alleen op kleine puisten en niet op grote.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten