Pagina's

zondag 21 december 2014

Unboxing Prettybox december


Een unboxing van de nieuwe prettybox van december. Vaak is bij zulke boxen die van december de leukste van het jaar omdat er dan heel veel leuke producten inzetten. Dit jaar vind ik het bij prettybox ook wel een leuke, maar niet super. Lees snel verder voor de producten die erin zitten!



Dit zijn alle producten die erin zitten, in totaal dus 5 producten. We gaan ze stuk voor stuk af.

Rituals brilliant bliss shampoo

De brilliant bliss shampoo van RITUALS is een verzorgende glans shampoo op basis van rustgevende Indiase Roos & Shikakai. De shampoo heeft een vochtregulerende werking en zorgt voor zijdezacht haar met prachtige glans. Geschikt voor dagelijks gebruik.
70 ml / €4.00

Rituals Shikakai secrect conditioner

De Shikakai secrect conditioner van RITUALS heeft net als de brilliant bliss shampoo een vochtregulerende werking en zorgt voor prachtig, gezond en glanzend haar. De conditioner beschermt de kleur van je haar, is voor dagelijks gebruik en kan eventueel ook als masker gebruikt worden als je de conditioner wat langer laat intrekken.
70 ml / €4.00


So susan 8-hour cheek stain

De 8-hour cheek stain is een langdurige hydraterende gel blush die je wangen een gezonde gloed geven. De unieke balsemachtige textuur is waterbestendig en blijft tot wel 8 uur zitten! Je ontvangt de kleur sun peach, fierty earth of orchid. (ik zelf heb sun peach)
Full size / €29.95 (!)


Golden rose graffiti nail art

De graffiti nail art is een crackle nagellak. Lak je nagels eerst met een basiskleur nagellak en breng vervolgende de graffiti nail art aan. De crackle nagellak gaat vervolgens basten en geeft een mooi effect op je nagels!
Full size / €6.95


Colormates Blush brush

Vanwege vele positieve reacties een aanvulling op de brushes uit de oktober box; de Blush brush van Colormates! Met deze brush brengt je gemakkelijk en mooi je blush aan. De zachte haartjes van de kwast voelen fijn aan op de huid.
Full size / €5.99

Al met al ben ik zeker blij met de blush, shampoo en conditioner komt ook altijd van pas en een extra kwast is ook nooit verkeerd. Alleen vind ik de crackle nagellak wat jammer, dit is ooit een trend geweest ja, een paar jaar terug, maar als ik eerlijk ben zie ik er nu nooit niemand meer mee lopen en zou ik het zelf ook echt niet meer op doen, maar dat is mijn keus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten