Pagina's

maandag 28 juli 2014

Hardloop go's en pro's: h&m sportkleding


Mijn eerste artikel in een nieuwe rubriek: Hardloop go's en pro's (HGP). Ik ben zelf iemand die erg graag hard loopt vandaar deze rubriek. In deze rubriek, onder het label hardloop go's en pro's ga ik jullie allerlei tips en leuke dingen vertellen over hardlopen. Vandaag over de superfijne sportkleding van de h&m.

Omdat ik zelf 2 á 3 keer in de week hardloop is voldoende en goede sportkleding natuurlijk een must. Het moet kwalitatief goed zijn en het liefst niet te duur. Daarom koop ik bij de h&m. Nu is er weer een hele nieuwe sportkleding collectie dus vond ik het tijd voor mijn eerst HGP artikel.

De naam van de collectie is 'go athletic stay fashion' en dat vind ik zeker bij de h&m sportkleding. In de collectie zit een speciaal deel voor running, maar je kunt natuurlijk ook gerust andere topjes pakken van bijvoorbeeld outdoor. Ik heb voor jullie naar mijn mening de leukste artikelen uitgekozen.


Sportsinglet 9,99
Singlets zijn altijd handig met hardlopen. Deze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren.


Sport-bh high support 24,99 - Hardloopsinglet 19,99
Een goede sport bh komt natuurlijk altijd van pas, deze is verkrijgbaar in meerdere kleuren en verschillende modellen. Daarlangs zie je nog een simpele, leuke hardloopsinglet.


Hardlooplegging 29,99 - Hardloopshort 17,99
Een lange hardlooplegging voor de wat koudere dagen en een hardloopshort voor de warme dagen, deze is verkrijgbaar in meerdere kleuren.


Hardloopjack 29,99 - Hardloopjack 34,99
Tenslotte 2 mooie hardloopjackets voor als het wat kouder is. Allebei in 1 kleur verkrijgbaar.

Zoals je ziet heb je dus bij de h&m leuke sportkleding voor niet zoveel geld. Je kunt de kleding bestellen op www.hm.com of de sportkleding is te koop in bepaalde filialen. 

Lots of love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten