Pagina's

woensdag 30 juli 2014

Essence sun club shimmer bronzing powder


Vandaag een review over de Essence sun club shimmer bronzer powder blondes, lighter skin in de kleur 10 sunkissed. Deze prachtige shimmer bronzer is zeker haar geld waard. Lees snel verder voor de review!


De verpakking is simpel van hard plastic, en zeker stevig. Ik liet hem net namelijk van ongeveer 1 meter hoog op een houten vloer vallen, ik vreesde, maar gelukkig nog helemaal heel. Ik zie er niks van aan de verpakking, dat is wel eens ooit anders geweest!


De bronzer heeft een mooie shimmer en een leuk patroontje, al snap ik niet echt het nut van dat vrouwtje en had ik persoonlijk alleen die golven gelaten, mijn mening.


De swatch! De bronzer geeft een mooie shimmer. Hij is zeker vrij licht want ik heb een gemiddelde huid en daar is hij om te bronzen toch al iets te licht voor. De bronzer pakt makkelijk met een kwast en brengt mooi egaal aan.

Deze bronzer is zeker een aanrader voor de lichte huidjes. Dit product is ook nog verkrijgbaar in een donkere versie dus zeker de moeite waard om even bij de Kruitvat langs te gaan als je nog een product als deze zoekt! De bronzer bevat trouwens 9 gram en kan 24 maanden open blijven. Wel ruikt het product naar kokos wat ik persoonlijk een nadeel vind.

Essence sun club shimmer bronzing powder, €2,99 - te koop bij Kruitvat

Lots of love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten