Pagina's

zaterdag 8 maart 2014

NYC City Proof Twistable Intense Lip Color


Eindelijk heb ik ze! De NYC City Proof Twistable Intense Lip Color. Ik nam 2 kleuren mee omdat er een actie bij de Kruitvat was, 2 NYC producten voor 5 euro. Kijk, dat is nog eens mooi meegenomen voor deze prachtige chubby sticks.



Allereerst zijn bijna alle producten van NYC in plastic verpakt, dit vind ik zo fijn. Dit was bijvoorbeeld ook bij de NYC foundation die ik laatst reviewde. Zo weet je zeker dat niemand de producten al heeft gebruikt. Ik kocht 2 kleuren van de NYC City Proof Twistable Intense Lip Color: 030 Metropolian Mauve en 050 Park Slope Peach. In totaal zijn er 12 kleuren verkrijgbaar, er zit dus voor ieder wel wat wils tussen want het varieert van knal roze en knal rood tot nude en oranje.


De potloden hebben een lekker dikke punt wat heerlijk is om aan te brengen, ze zijn heel romig. Ook kun je de potloden verder uitdraaien dus je hebt superveel product!


Allebei de kleuren hebben mooi pigment. Het is niet echt van wauw super, maar zeker genoeg voor een mooi kleurtje op je lippen.


050 Park Slope Peach

Dit is een lekker alledaagse, mooie nude kleur. Deze kleur staat bij heel veel mensen wel neigt de kleur voor mijn gevoel net iets te veel naar oranje. (let niet op de rare pose van mijn lippen, hier zag je de kleur het beste)


030 Metropolian Mauve

Op de foto lijkt hij meer naar rood te neigen maar dit is niet zo. Ik vind deze kleur wel wat weg hebben van Babylips Pink Punch, maar dan heeft deze nog meer pigment. Dit is een roze kleur met een beetje een lila ondertoon.

De NYC City Proof Twistable Intense Lip Colors zijn zeker een aanrader. Ik weet zeker dat tussen alle 12 kleuren vast wel een mooi kleurtje voor jou bij zit. Ook blijven de sticks goed op je lippen zitten en brengen ze super makkelijk aan. Persoonlijk gebruik ik veel liever een chubby stick dan een lipstick, puur omdat een chubby stick zo makkelijk aanbrengt. 

NYC City Proof Twistable Intense Lip Color, €3.99 - te koop bij Kruitvat.

2 opmerkingen:

  1. Dat nude kleurtje van NYC is prachtig, al veel reviews over gelezen!
    Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen