Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Let's Get Personal Tag


Afgelopen Zaterdag kwam ik deze tag tegen op www.misslipgloss.nl er stond iets bij van misschien kan jij hem ook wel invullen voor jou blog. Dit leek mij wel een leuk idee. Vandaag geef ik jullie dus een soort idee van mijn leven op dit moment in een tag.

1. Wat hoor je op het moment van schrijven? 
Ik hoor dan zachte muziek van de radio die in de keuken staat. Ik luister verder onder het schrijven niet speciaal naar muziek ofzo.


2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee, eigenlijk helemaal niet, heb namelijk net chinees gegeten.


3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Pff goeie vraag, ik denk dat dit vorig jaar in de zomer ergens was, ik zat echt even in een dipje. 


4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dat is nog een verre kijk in de toekomst maar ik denk dan 10 kinderen. Ik weet voor mij zelf vrijwel al zeker dat ik kinderen wil dus geen zou ik echt erg en jammer vinden.


5. Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, tuurlijk besteed ik best veel aandacht maar ik ben ook beauty en fashionblogger, ik ben hier echt niet zo overdreven in. Ik kan makkelijk een dag zonder make-up de deur uitgaan.


6. Waar denk je op dit moment aan?

Dat ik nu even lekker aan het bloggen ben en dadelijk een lekker bankhangavondje heb.

7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden?

Ja.

8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?

Mama.

9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent?

Nagelbijten, jammer genoeg.

10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?

Wel heel veel, maar niet helemaal volledig, mijn vriendinnen en mijn moeder.

11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Ja, mn pa ligt langs me te snurken ;)

12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?

Ja, mijn moeder ♥

13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Bij sommige dingen denk ik achteraf gezien wel maar die dingen zijn gebeurd en die moet je nou eenmaal achter je laten.

14. Vertel jij je ouders alles?

Nee, niet alles maar wel veel.

15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?

Ik denk op dit moment vooral aan de toekomst.

16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

Ik denk zo'n 8/8.5 uur.

17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan?

Mwah dit valt wel mee. Ligt eraan bij wat.

18. Wat heb je voor het laatst gedronken?

Kom net terug van een verjaardag, en dat was volgensmij een glas water.

19. Welk soort bed heb jij?

Gewoon zo'n ikea achtig bed, hout met zilvere metalen poten.

20. Zien mensen jou als optimist of pessimist?

Optimist, ik kan af en toe nog al hyper en gek zijn :)

21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Daarvoor moet ik even diep nadenken, telt bij familie ook je tante? Dan denk ik dat het mijn tante was dat was ergens in December.

22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

Toevallig ben ik afgelopen Zondag nog naar de bioscoop geweest. Naar de Toscaanse bruiloft met een vriendin. De film is superleuk en dus zeker een aanrader!

23. Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?

Ja, mijn beste vriendin van vroeger.

24. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?

Ik hou van Mc Donalds, ik ben een echte visliefhebber en pannenkoeken gaan er ook altijd wel in.

25. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Nee.

26. Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?

Laatst iemand die ik goed kende had zelfmoord gepleegd, erg sneu.

27. Wat doe je morgen?

School tot kwart voor 3, dan naar huis, leren, huiswerk maken, misschien nog wat bloggen en lekker op de bank hangen.

28. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?

Niet echt, het is nu een rustige maandagavond.

29. Houd je van suikerspinnen?

Ik vind ze superlekker alleen gaan je handen er altijd zo verschrikkelijk van plakken. Dus echt houden van niet nee maar op z'n tijd vind ik suikerspin heerlijk.

30. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja. Tegen mijn moeder ooit op de bank geloof ik en ooit tegen mijn zus naar Italië in de auto was dat volgensmij.

31. Wat is je stemming op dit moment?

Vrolijk. Hoefde bijna niks voor school te doen vandaag en dadelijk lekker Gtst en iets van NCIS of Unforgettable kijken.

32. Met wie was je gisteravond?

Met papa, mama en mijn zus. Moordvrouw en miljoenenjacht gekeken.

33. Heb je plannen voor dit weekend?

Nog niks speciaals zover ik weet. Vrijdag nog school, Zaterdag mijn bijbaantje en Zondag is meestal mijn 'chilldag' alleen eventjes naar oma ofzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten