Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

Maybelline big eyes mascara

Vandaag laat ik jullie een review zien over de Maybelline big eyes mascara. Veel gezien in de reclame en bij Holland's next top model!

De Maybelline big eyes mascara. Ik vind het een leuk idee. De opzet is dat je ogen er groter van gaan lijken, maar of dat ook echt zo is? Ik vind dat over uiterlijk bij een mascara nooit heel veel te zeggen valt, maar bij deze ziet hij er goed uit! De mascara heeft 2 borsteltjes, een voor de onderwimpers en een voor de bovenwimpers. Ik heb de kleur zwart en de mascara kan 6 maanden open blijven.


Dit is het borsteltje voor de bovenwimpers. Als je hem open draait, verwachtte ik in iedergeval dat het borsteltje aan de dop zou zitten, dat even wennen!


Dit is het borsteltje voor de onderwimpers, ik vind het borsteltje gewoon schattig zo klein! Maar nu het effect, het borsteltje voor de je bovenwimpers geeft mooi lengte en wat volume, geen klonten. Met het kleine borsteltje geeft het je onderwimpers een mooi effect, niet de lang, gewoon mooi zwart. 

Eindconclusie: ik vind dat het een superfijne mascara is, het is nu mijn every day mascara. Maar dat je er nou echt grotere ogen van krijgt vind ik niet echt. Het is wel een aanrader!

Maybelline big eyes mascara, 15.99 - te koop bij de drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten