Pagina's

zondag 24 februari 2013

How to: stoppen met nagelbijten.

Het is weer super lang geleden dat ik jullie heb geschreven, ik heb het heel erg druk met school en andere dingen. Misschien wisten jullie al dat ik nagel beet. Ik ben er eindelijk mee gestopt! Ofja eigenlijk nog maar half, 3 dagen ofzo maar als ik het van me afschrijf en jullie weten het staat het voor mijn gevoel vast dat ik ben gestopt! Hoe het me is gelukt? Ik wou al heel lang stoppen en ik heb alles al geprobeerd. Toen heb ik mijn een roze dun kwastje nagellak op allebei mijn duimnagels een kruis gezet (dat staat bij mij voor niet bijten) op mijn andere vingers heb ik een klein puntje gezet zodat ik ook aan dat kruis denk, en het  helpt!! Nu ik het ook nog aan jullie schrijf staat het vast voor mij. Een andere tip is bijvoorbeeld als je een keer bijt mag je geen snoepje, of koekje. Of zeg tegen andere mensen dat je wilt stoppen, en als ze zien dat je bijt dat ze je dan moeten slaan fzo. Dit waren mijn tips voor degene die ook nagelbijten en ik ga weer zoveel mogelijk proberen te posten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten