Pagina's

woensdag 12 februari 2014

NYC skin matching luminizer foundation


Vandaag laat ik jullie een review zien over de NYC skin matching luminizer foundation. Dit als vervolg op het beauty basis, foundation bericht maar dit is ook een nieuw product bij NYC. Enja, ik ben er razend enthousiast over!


Alleerst de verpakking. Hier hou ik wel van als er simpel een tester in de winkel staat en dat je foundation in plastic verpakt zit. Zo weet je zeker dat niemand er met zijn vingers al aan heeft gezeten, ook wel pretting. Verder is het gewoon een simpele flacon die 27.3 ml bevat.


De foundation werkt met een pompje, ook dit vind ik een pluspunt! Dit is altijd wat schoner als een tube, die wordt altijd zo vies, dit blijft mooi schoon en werkt lekker soepel. Nu maar eens testen.


Eerste indruk: de foundation voelt goed aan, het pompt makkelijk. Ik heb trouwens de kleur, whaat ik kan hem nergens vinden? Als ik het me goed herinner heb ik de lichtste, deze kleur heeft een beetje een oranje ondertoon. De foundation brengt fijn aan en een pompje  is al genoeg voor mijn gezicht. De foundation heeft wel een beetje een smienk geur vind ik, zelf vind ik dit niet vervelend.

Deze foundation is zeker een aanrader, ik heb nog nooit zo'n fijne budget foundation gehad! Het is gewoon bijna een tweede huid, daar bedoel ik mee dat het helemaal niet opvalt dat je foundation op hebt maar dat het lijk dat je gewoon zo'n egale huid van je zelf hebt. Deze foundation kan ook nog eens 24 maanden open blijven. Zoek je nog een goede budget foundation dan is dit echt een aanrader. 
Ik zit trouwens ook met smacht te wachten tot de NYC chubby sticks bij mijn Kruitvat filiaal te koop zijn, morgen maar weer eens gaan kijken of ze er nu eindelijk zijn. Er komt dan zo snel mogelijk een review online.

NYC skin machtching luminizer foundation, €4.99 - te koop bij Kruitvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten