Pagina's

donderdag 9 januari 2014

New shoes: Guess sneakers

Eerst toch nog wat anders voordat we met de 'basis' beginnen. Aangezien mijn vorige artikel met 'new shoes glamorous uggs' mijn populairste artikel ooit is dacht ik dat ik deze ook wel weer met jullie moest delen. Ik heb Zaterdag mijn 2e paar Guess sneakers gescoord, en wat ben ik er blij mee. Ik heb al eerder Guess sneakers gehad, deze zaten zo lekker en zijn nu toch wel bijna versleten omdat ik ze zoveel gedragen heb. Kijk mee naar mijn nieuw paar!

Dit zijn ze, foto's komen trouwens van de Bijenkorf site waar ik ze ook gekocht heb. Dat is het aller mooiste er aan. Ik dacht altijd sale bij de Bijenkorf ja zal allemaal wel, maar ze prijzen er echt zo goed af! Ga als je kan er nu, zo snel mogelijk, nog even heen. Deze sneakers waren afgeprijsd met 70% korting, whaaat. Ze kostte eerst  €135,- en nu nog  €40,50, dan is dat toch bijna een koopje? Ik zag ze en er stond er ook echt nog maar eentje, woehh lucky me! De sneakers van Guess zijn trouwens ook altijd goed eigenlijk, passen overal bij, zitten heeeerlijk en verslijten niet snel, zeker aanraders.
Ook kocht ik nog een MET broek, arghh de fijnste spijkerbroeken samen met Supertrash die er zijn! Jammer genoeg zijn ze zo duur. Deze was afgeprijsd van  €149,95 naar €62,30! Ik past hem en ik wou hem gelijk meenemen!

Ik ben blij met mijn aankopen, hebben jullie nog iets kunnen scoren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten