Pagina's

zondag 5 januari 2014

Beautfashionperfection meer dan beauty reviews

Aller eerst nog een gelukkig nieuwjaar! Dit wordt een een typ-post dus bereid je maar vast voor, dit kan lang worden. Het viel mij de laatste tijd op dat ik vooral wat budget make-up producten reviewden. Ik weet dat dit zeker niet bij iedereen in de smaak valt. Ook was de kwaliteit van de foto's slecht omdat mijn camera kapot was, dit is nu opgelost.

Nu in 2014 wil ik 'opnieuw beginnen met mijn blog'. Ik weet het, ik heb vaker beloftes gedaan van; 'vanaf nu ga ik weer bloggen' of 'iedere dinsdag en vrijdag komt er nu iets online'. Dit doe ik niet meer. Puur omdat ik weet dat dit me niet gaat lukken. Ik heb besloten om een artikel te schrijven als ik echt tijd heb, en niet dat ik in 10 minuutjes snel een artikel in elkaar raffel. Als je iets doet doe het dan goed. Het kan dus zijn dat er af en toe wel 3 artikelen in de week online komen, maar ook een keer maar 1 artikel in twee weken.

Ik heb nu begrepen dat ik niet zo'n 'basis beauty blog' wil hebben. Ik weet het deze zijn top, kijk naar www.beautygloss.nl, mijn favoriete blog, dit is top, alleen hier zijn er tegenwoordig te veel van. Ik ga meer vertellen over de echte basis van beauty: wat is wat? of hoe breng ik dit aan? Of bij fashion: wat zijn de trends, hoe combineer ik dat of wat is een peplum top?
Wat is mijn aanleiding hiervoor? Nou, ik weet nog dat ik ongeveer 1,5 jaar geleden begon met het lezen van beautyblogs, ik las allemaal dingen dat ik dacht van, wat is dit nou weer? Dingen als bronzer om te shapen, en ja zo weer verder: wat is shapen? En zo bij heel veel dingen. Ik heb zelf in 1,5 jaar zo veel geleerd over beauty, en ik was altijd al geïnteresseerd in fashion dus om ergens anders over te bloggen, 'no way!'

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen en het leuk vinden. Op mijn blog kun je dus dingen lezen over de basis van beauty en daarbij wat reviews, over de basis van fashion en soms wat lifestyle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten