Pagina's

vrijdag 13 december 2013

Essence all about matt! foundation


Vandaag ga ik jullie een review laten zien over de Essence all about matt! foundation. Het lijkt me een fijne foundation voor weinig geld, maar is dat ook zo? Lees snel verder.


Eerst de verpakking, ik vind de verpakking er wel uit zien. Leuk roze met nog wat andere kleuren. Ik heb de kleur 010 matt beige, dit is de lichtste kleur en er zijn nog 2 andere, donkerdere kleuren. De foundation is olie vrij en belooft 12 uur te blijven zitten, nou we zullen zien!


De foundation is een tube en heeft een draaidop, bij het 'spuitgedeelte' kan het zo wel altijd en beetje vies enzo worden, dit vind ik een klein nadeel maar voor het geld, oké. Ik ben zelf altijd meer van een pompje bij foundation, achja. De foundation bevat 30 ml en kan 9 maanden open blijven. Nu swatchen.


Zo op mijn wang, het is precies de goed kleur. Jammer genoeg krijg ik telkens als ik een product op mijn gezicht wil laten zien een wazige foto, iemand nog tips? Nu verder uit smeren, ik breng foundation meestal an met mijn handen dit vind ik fijner dan met een kwast. De foundation dekt redelijk goed maar met nog wat concealer is dit helemaal weg. Ik zou deze foundation wel nog afpoederen.


Eindconclusie, de Essence all about matt! foundation is een fijne foundation. Hij blijft niet echt 12 uur zitten, maar lang genoeg naar mijn menig. Als je nog een fijne, simpele, niet te dure foundation zoekt is dit zeker een aanrader!

Essence all about matt! foundation, 3.29 - te koop bij Kruitvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten