Pagina's

vrijdag 8 november 2013

New: a note a day boekje van de Hema

Ik heb een nieuw boekje gehaald voor mijn blog! Het is om te plannen mijn ideeën enzo in op te schrijven.
 


Ik zocht eigenlijk gewoon een a5 boekje met ringband. Toevallig kwam ik dit leuke boekje tegen bij de Hema voor maar 2.95.

Wat schrijf ik er nou in op?
Achter in het boekje schrijf ik al mijn ideeën die opeens in me opkomen, ik kan ze zo weer vergeten zijn dus schrijf ik ze op.


Tja, sorry een beetje een schuine foto. Ondertussen is dit al een hele waslijst geworden. Welke ik heb gebruikt arceer ik groen, zo blijft het overzichtelijk.

Ook schrijf ik er mijn planning in op. Ik heb nu 2 vaste dagen, dinsdag 06:30 en vrijdag 06:30 dat een artikel online komt.


Tja, ook weer een beetje een scheve foto haha. Welke groen zijn gearceerd heb ik af en/of zijn al geplaatst op de site. Waarom doe ik nou maar 2 artikels in de week? Nouja, aan inspiratie ligt het niet ik heb nu een waslijst vol maar in een blog zit heel veel tijd, heel veel. Aangezien ik op de middelbare school zit en het zwaar en heel druk heb met school blijft er wat minder tijd voor mijn blog over, maar niet getreurd, ik doe mij best. Ook probeer ik zo vaak mogelijk een 3e artikel online te zetten wat dan op zondag zou komen net als met de feestdagen een leuk kort artikeltje over outfits ofzo.

Ik denk dat het boekje mij gaat helpen bij het plannen en overzicht houden, ik gaf jullie deze informatie zodat jullie nu ook de vaste dagen en tijden weten en waarom ik iets minder artikelen plaats, maar toch nog superveel lees plezier op mijn site!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten