Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

Catrice all round concealer

De all round concealer is een top budget product, ik heb het nooit echt gerevieuwed heb! Het was ook tijd voor een nieuwe aan gezien mijn oude zo goed als op was.


Ik gebruik hem bijna elke dag, ik vind het echt een top product. Maar wat belooft de Catrice all round concealer eigenlijk?


Welke kleur is voor wat:
- groen: neutraliseert roodheid
- roze: camoufleert donkere kringen
- beige: camoufleert oneffenheden
Je hebt 3 kleuren beige; een vrij donkere, wat lichter en heel licht. De palet is meer voor de lichtere huid maar de donkerste is ook wel voor een wat donkerende huid.
schwatches:


groen - roze - donkerste bruin - lichter - lichste bruin
De roze en groene kleur dekken wat minder dan de bruinen. Maar wauw, ik ben echt het meest blij met de groene kleur. Ik heb altijd een klein rood vlekje op mijn gezicht en de groene kleur werkt hem super weg! 

De verpakking vind ik wel mooi, ziet er niet goedkoop uit ook niet duur maar mooi classy. Mijn eind conclusie is dat het een top concealer is voor de prijs.

Catrice all round concealer, 3.59 - te koop bij Kruivat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten