Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

Trend: gekleurde mascara.

Eigenlijk kun je het wel zeggen, gekleurde mascara de zomertrend van 2013. Ik ben er helemaal weg van, het legt een supermooi accent op je ogen. Het nadeel aan gekleurde mascara is dat het lastig te combineren is, maar met wat tips lukt dat wel.


De meest voorkomende kleuren zijn blauw, paars en turquoise. Zelf vind ik paars toch nog het mooist omdat die wat minder opvalt, blauw is iets knallender. Maar omdat turquoise zo licht is vind ik het minder mooi bij mij staan, maar kan wel mooi bij iemand anders zijn.


Maar hoe combineer je nou gekleurde mascara? Hou het rustig. De beste tip vind ik. Bijvoorbeeld als je een paarse mascara hebt een roze blush en een transparante lipgloss of ook iets van zacht roze. Bij blauw en turquoise ook hou het rustig, ik vind een beetje peachy blush daar mooi bij.

Waar koop je gekleurde mascara? Je hebt heel veel verschillende; budget, gemiddeld en (vind ik) redelijk duur. Gekleurde mascara's zijn vooral begonnen bij duurdere merken zoals Chanel. Hier wat verschillende gekleurde mascara's.

HM_colorful_lashes_mascara01

Paarse en mintgroene mascara, 2.95 - te koop bij h&m.
foto www.veracamilla.nl



Bourjois mini mascara, 7.95 - te koop bij etos.
Ik ga vandaag opvakantie, 10 dagen ik zal dus geen artikelen plaatsen, sorry daarvoor maar daarna ga ik er weer helemaal tegenaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten