Pagina's

donderdag 25 juli 2013

MAX make up BB cream skin perfection.

Ik was bij de Action zomaar een beetje bij de make-up aan het kijken en toen ineens zag ik een BB Cream liggen, voor maar 1.49! Supergoedkoop dus, deze ga ik vandaag voor jullie reviewen.

De BB Cream zit verpakt in een tube met een draaidop, ik vind persoonlijk een klikdop altijd wat handiger, maar voor de prijs goed. Ik heb de kleur medium gepakt aangezien ik zo snel even geen lichtere zag liggen.
De BB Cream is een 3-in-1 Cream en belooft om je huid mooi egaal te maken en hij bevat vitamine E, vitamine A en SPF 15, ook handig voor in de zon dus. Nu testen: de tube is makkelijk in gebruik, de BB Cream is behoorlijk vloeibaar, maar niet te. Als je hem uitsmeert wordt het mooi egaal, het dekt niet super, maar voor mij goed genoeg, als je wat meer oneffenheden hebt gebruik dan ook nog concealer. De BB cream is makkelijk in gebruik en blijft bijna een hele dag zitten, met veel zon breng ik hem 's middags nog een keer aan of ik doe er een ander make-upproduct met SPF bij op. Voor 1.49 is het een super BB Cream.

MAX make up BB cream, 1.49 - te koop bij Action.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten