Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Review: Calvin Klein eternity summer.

Vandaag laat ik jullie een review zien over Calvin Klein eternity summer for her parfum. Sorry dat ik geen eigen foto's heb, het fototoestel werkte niet echt mee. Het flesje is niet heel speciaal, gewoon rechthoekig maar het is wel iets aparter doordat de achterkant alleen blauw is, dat geef een mooi effect. Over het spuitgedeelte gesproken dat is wel wat specialer, mooier en heel fijn. Wow, niet te veel spuiten zeg ik je, niet vaker als 1,2,3 keer de geur is in het begin heel sterk! Eventjes wat minuten met rust laten en dan ruikt de geur heerlijk. De prijs voor 100 ml is op wat sites verschillend maar het hangt rond de 50 euro. Mijn eindconclusie: wel een lekkere geur en wel te betalen maar de geur is vrij sterk en hij blijft heel lang hangen waar ik een beetje hoofdpijn van krijgt, maar ieder zijn eigen ding! Het is wel een aanrader maar geen alledaagse parfum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten