Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Moederdag cadeau tips

Vandaag laat ik jullie wat ideeën zien voor leuke cadeau's voor moederdag. Mijn eerste idee: kijk eens in de beauty-kast van je moeder, is haar bv. haar favoriete geurtje bijna op? Handig voor jou, dit vond ik dus in de kast van mijn moeder.


Ze had toen 3 lege geurtjes in haar kast, eentje van Jean Paul Gaultier, een van J'adore Dior en Noa van Cacharel. Toen ging ik de reclames in de gaten houden voor kortingen, want wij willen budget! Toen zag ik op de reclame van Ici Paris dat Noa nu in de aanbieding was voor maar 24.78 ipv 61.95, halen dus. Zo zag het eruit toen ik het kocht.


Laat het niet in de winkel inpakken, je moeder vind het leuk om te zien als je je eigen creativiteit hebt gebruikt om het in te pakken, hier wat inspiratie:


Idee 2: een DIY, leuk voor je moeder en goedkoop voor jezelf!



Idee 3: Bloemen, blijft toch altijd het populairste moederdagcadeau was gisteren op Hart van Nederland, ook dit jaar weer ja. Koop een leuk bosje en maak af door er bv een leuk hartje tussen te stoppen. Fijne Moederdag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten