Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Review: Originails nagellak Plus.

Vandaag laat ik jullie een review zien over de Originails nagellak. Je kunt ze nu sparen bij de plus, je krijgt volgensmij een zegeltje bij 10 euro en 4 zegeltjes is een nagellakpotje. Als je maandag 29 April boodschappen doet voor 20 euro krijg je er een extra gratis! Deze kleuren heb ik:


Ik heb de kleuren pink glitter, baby blue, shiny pearl en minty green. Alle kleuren heb een kwastje en een nailart-pennetje, zo ziet het eruit:


Zo ziet het eruit, je knijpt een beetje in het flesje (ze zijn plastic) en dan kan je makkelijker een nailart-creatie maken op je nagels. Hier heb ik ze allemaal getest:


Op mijn duim heb ik pink glitter, op mijn wijsvinger heb ik minty green de nagellak dekt niet goed want ik heb hem nu 2x gelakt en hij is nog niet goed gedekt. Het zelfde voor op mijn middelvinger de baby blue ook 2x gelakt en nog niet goed gedekt. Op mijn ringvinger heb ik de shiny pearl die zie op de foto niet goed maar in het echt is het een heel mooi effect. Verder heb ik op mijn pink nog met de minty green en het nailart-pennetje wat streepjes gezet. Eindconclusie; ik vind de nagellak best fijn het lakt fijn en omdat hij gratis is vind ik het een redelijk product. Doei x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten